نیچروان بارزانی با رهبر انقلاب دیدار کرد مصر: گذرگاه رفح برای تردد مسافران بسته نشده است دفتر اطلاع‌رسانی فلسطین از قصد دشمن برای حمله رفح خبرداد فرانسه با حمله به رفح مخالفت کرد اسلامی: اراده رسیدن به تولید ۲۰هزار مگاوات برق اتمی تا سال ۱۴۲۰ را داریم سردار ایزدی: پدافند غیرعامل در مسیر رو به رشدی قرار گرفته است رئیس انجمن هسته‌ای ایران: تولید ۲۰ هزار مگاوات برق اتمی را دنبال می‌کنیم رئیسی در دیدار با بارزانی: عراق و اقلیم کردستان مانع استفاده از خاک این منطقه علیه ایران شوند رئیس سازمان انرژی اتمی: آماده مشارکت و همکاری‌های علمی با کشور‌های دیگر هستیم گروسی وارد تهران شد گزینه‌های اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟ امیرعبداللهیان با نیچروان بارزانی دیدار کرد حضور سفیر عربستان در تهران در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای اصفهان + فیلم شکوه یک انقلاب و تغییر دنیا اطلاع‌رسانی صادقانه باعث افزایش تعداد رأی‌دهندگان شده است دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود+ فیلم رهبر انقلاب در دیدار با کارگزاران حج: جمهوری اسلامی در پشتیبانی از فلسطین منتظر کسی نماند و نمی‌ماند | حج امسال، حج برائت است لاوروف: هیچ تفاوتی میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان بر سر روسیه و چین وجود ندارد ابراز نگرانی رییس سیا از مشارکت ایران و روسیه حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه رئیس‌جمهور: متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
سرخط خبرها

رئیسی: هدف بسیجی، از بین بردن موانع و مشکلات است

  • کد خبر: ۱۹۶۲۲۴
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
رئیسی: هدف بسیجی، از بین بردن موانع و مشکلات است
رئیس‌جمهور در گردهمایی سراسری مسئولان بسیج دانشجویی و طلاب بسیجی، گفت: بسیج موانع را می‌شناسد و تلاشش در برداشتن موانع و مشکلات است.

به گزارش شهرآرانیوز، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در گردهمایی سراسری مسئولان بسیج دانشجویی و طلاب بسیجی که در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، در سخنانی گفت: بسیج را باید همه امت ببینیم، زیرا بسیج مجموعه‌ای معتقد به خداوند، معاد و ارزش‌های الهی است.

رئیسی تاکید کرد: هدف بسیج شکل دادن امت اسلامی است که همواره پویاست و در حال حرکت است و متوقف نمی‌شود و دارای هدف و مقصد است.

رئیس قوه مجریه کشور اظهار داشت: بسیج موانع را می‌شناسد و تلاشش در برداشتن موانع و مشکلات است.

رئیس جمهور ادامه داد: بسیج دارای توکل به خدا و اعتماد به نفس و اعتماد به داشته‌های امت است و در این امت، امام و مقتدا نیز دیده می‌شود. از سویی، عنصر هدفدار بودن و عنصر امام و پیشوا در آن وجود دارد.

رئیسی گفت: بسیج در حرکت است و در این حرکت امت اسلامی، نگاهمان به همه گویش‌ها و ملت‌ها است.

وی افزود: جامعه بسیجی جامعه آمر به معروف و ناهی از منکر با اراده و تصمیم فولادین برای کنار زدن موانع است و در حال حرکت بوده و دارای مقصد است که این مقصد شکل دادن به تمدنی به نام دین و ارزش‌های الهی است.

رئیس جمهور گفت: اگر کمک‌های استکباری و آمریکایی نبود، چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نداشت.

وی ادامه داد: آنچه سید نورانی مقاومت در کلامش گفت این بود که حکومت صهیونیستی، حکومت عنکبوتی و سست‌تر از تار عنکبوت است که دیگر وجود ندارد.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ غزه، اظهار داشت: در جنگ غزه شاهد مقابله ایمان در برابر استکبار و مقابله شرافت در مقابل شرارت بودیم.

وی ادامه داد: این جنگ مقابله نیرو‌های معتقد به خدا، قرآن، معاد، پیامبر و انسان‌های با اراده با تصمیم فولادین در مقابل استکبار بود و این امر همان روحیه و حرکت بسیجی است.

رئیس جمهور تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در جریان داعش فرمودند که داعش دست‌ساز و دست‌ساخته آمریکایی‌ها بود، موضوعی که در دنیا خیلی‌ها باور نکردند، اما بعداً متوجه شدند که داعش را آن‌ها ساختند.

حجت الاسلام رئیسی گفت: تفکر بسیجی و هسته مقاومت با اراده الهی و با اخلاص امام راحل و شهدای ما صادر شده است.

رئیس جمهور با اشاره به مردم یمن، بیان کرد: این اندیشه بسیجی مردم یمن را با شکم گرسنه روی پای خود نگه داشته و آن‌ها با همه محرومیت‌ها کاری کردند که بعد از ۷ سال یمن پیروز شد. در واقع، نیروی مقاومت در برابر جریان‌های تکفیری پیروز شد. به تعبیر رهبری انقلاب دشمن خواست و نتوانست، ولی ما خواستیم و توانستیم.

حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به مصاحبه‌ای از وی در سازمان ملل، متذکر شد: خبرنگار سی‌ان‌ان در نیویورک از من سوال کرد که در عرصه‌های مختلف در غرب آسیا تحلیل شما چگونه است و من گفتم هر جا که جریان مقاومت در مقابل نیرو‌های آمریکایی و طرفداران آمریکا در منطقه بوده، آنجا عرصه پیروزی مقاومت بر نیرو‌های آمریکا بوده است.

وی خطاب به آمریکایی‌ها، گفت: آیا در سوریه، عراق و یمن موفق شدید؟ سرزمین‌های اشغالی را ببینید، آیا موفق شدید؟ این در حالی است که امروز که روز دوم آذر است و در غزه اعلام آتش بس کردند، در حالی که به یقین فلسطین پیروز شده و پیروز میدان است.

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود بیان کرد: مگر رژیم صهیونیستی اعلام نکرده بود که می‌خواهند غزه را بگیرند و حماس و جهاد اسلامی را نابود کنند، آیا توانستند این کار را بکنند؟ در حالی که آن‌ها مستاصل شدند و نتوانستند به اهداف خود برسند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->